logo Citizens for the Environment
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קריאה להצטרפות לתביעה ייצוגית לפיצוי חולים בנפת חיפה

אחרי שנים של פעילות וחקר הזיהום התעשייתי במפרץ חיפה לרבות סדרת הדוחות המעמיקה שהפקנו, עמותת אזרחים למען הסביבה, בשיתוף משפטנים ומומחים, פועלת לדרישת פיצוי לציבור מהמפעלים שגרמו לזיהום האוויר החמור בנפת חיפה בעשורים האחרונים ושבעקבותיהם נגרמה תחלואה עודפת בסרטן בקרב תושבי האזור. בין היתר, העמותה בוחנת אפשרות להגשת תובענה ייצוגית כנגד המפעלים.

במידה וחלית בסרטן ריאות או נון-הודג'קין לימפומה (NHL) בעשור האחרון נשמח אם תמלא את פרטיך** כאןעל מנת שנוכל לבחון את השתתפותך בתביעה הייצוגית.

פנייתך תסייע בהוספת מידע אישי ובמסירת תצהיר שיהיה חלק חשוב של התיק.

לאחר בחינת הפניות יוחלט על האופן הראוי לקידום ההליכים, לרבות התאמת הפונים לשמש כתובעים מייצגים.

יצוין כי על תובע ייצוגי קיימות חובות מיוחדות בקשר ללווי התיק וכן נטל של נשיאה בהוצאות משפט, ומצד שני, במקרה של פסיקת פיצוי, זכאות לגמול מיוחד.

הסברים מפורטים אודות חוק תובענות ייצוגיות והמנגנונים הפועלים מכוחו ימסרו לפונים לאחר בחינה ראשונית של הפניות.

ההודעה מופנית בשלב זה לתושבי נפת חיפה (חיפה, טירת כרמל, נשר, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים, קריית מוצקין, דלית אל-כרמל, עספיא, קריית טבעון, רכסים, מועצה אזורית זבולון) שחלו בסרטן ריאות או נון-הודג'קין לימפומה (NHL) בעשר השנים האחרונות.

 

**הפרטים יישמרו בידי העמותה ולא יועברו לצדדים שלישיים. רק מי שימצא מתאים להשתתף בתביעה וייתן הסכמתו/ה לכך שמו ייכלל בכתב התביעה.

שתף

עוד באותו עניין

חדשות

סיכום פעילות העמותה בתקופת המלחמה

  אנחנו עוקבים מאז תחילת המלחמה אחר ההשפעות שלה גם ברמה המקומית, ובפרט על תפקוד הרשויות המקומיות הערביות. עבדנו בתקופה זו בתחומים אלו: ניטור ומעקב