logo Citizens for the Environment
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיין מצביעים על מה שחשוב 2013

אתם מכירים את התחושה של היאוש, כאשר מנסים לאתר מידע קיים ולא מצליחים לשחרר אותו מגורמים שונים ברשויות מוסדות תכנון ומחברות מסחריות, בניסיון לאסוף מידע, לפרסם מידע, בענייני שקיפות בכלל ובפרט בכל הנוגע למצב סביבתי מצב איכות האוויר, איכות המים, קרינה מיננת, איכות מי הים ועוד.

בהזדמנות של פעם בחמש שנים החלטנו להשפיע משמעותית על נושא זה ברשויות המקומיות באופן שיאפשר לנו לעקוב בהמשך על איך וכמה מהמועמדים עומדים בהבטחותיהם.

בספטמבר 2013 יצאנו לראשונה בקמפיין: מצביעים על מה שחשוב – חופש מידע סביבתי עם סרטון הסברההמצוייד באמנה, עליה החתמנו כ- 70 מועמדים לרשות מועצת עיר ברחבי הארץ.
https://youtu.be/PugfgEp3kPk

הקמפיין הזה הוא חלק מקמפיין משותף של כל ארגוני הסביבה בארץ מצביעים על מה שחשוב אשר מובל ע"י ארגון הגג שלנו חיים וסביבה, בשיתוף עם ארגונים מובילים נוספים.

לקמפיין חברו מספר גורמים שונים: נציגי ארגונים, סטודנטים, פעילים ותיקים וגם אייל כרמי שכתב את התסריט בהתנדבות, לילך סונין שהתנדבה לקריינות, ואנו מודים לכולם וגם לנדב רוזנבלום האנימטור, על שעזרו לנו להפיק את הקמפיין בעלויות מינימליות.

שתף

עוד באותו עניין

חדשות

סיכום פעילות העמותה בתקופת המלחמה

  אנחנו עוקבים מאז תחילת המלחמה אחר ההשפעות שלה גם ברמה המקומית, ובפרט על תפקוד הרשויות המקומיות הערביות. עבדנו בתקופה זו בתחומים אלו: ניטור ומעקב